A BFB plus Kft. egy nemzetközileg elismert belga tulajdonban lévő, kisállateledel-gyártással és forgalmazással foglalkozó vállalatcsoport tagja, melynek Csévharaszton (Budapesttől 40 km-re délkeleti irányban) működő telephelyére keressük új kollégánkat
Vevőszolgálati ügyintéző
munkakörbe
Feladataid lesznek:
- Kapcsolattartás elsősorban külföldi, esetenként belföldi partnercégekkel szóban és írásban
- vevői rendelések fogadása és rögzítése,
- árajánlatok készítése,
- megrendelések nyomon követése és a vevők tájékoztatása,
- reklamációk és vevői észrevételek gyors és szakszerű ügyintézése,
- Rendelések nyomon követése a gyártástól a kiadásig
- Folyamatos kapcsolattartás a cégcsoport többi osztályával, részvétel az osztályok között folytatott egyeztetésekben
- Raktárral, szerződött fuvarozó partnerekkel napi szintű kommunikáció
- Reklamációk kezelése, továbbítása a szakterületek felé, visszajelzés az ügyfél részére
- Munkához kapcsolódó dokumentumok naprakészen tartása, riportok készítése
Rád van szükségünk:
- 1-3 év, lehetőleg vevőszolgálati vagy logisztika területen szerzett szakmai tapasztalatod van
- Kommunikációképes aktív angol nyelvtudással rendelkezel (írásban és szóban)
- Felhasználói szinten, magabiztosan használod az Excelt (függvények, Pivot)
- Pontosság, precizitás, jó kommunikációs képesség, nagyfokú proaktivitás és önálló munkavégzés jellemez
- Szeretsz pörögni, de nem riaszt el a monoton munka sem
Előnyt jelent:
- Felsőfokú végzettség
- EKÁER rendszer ismerete
Amit pedig mi biztosítunk számodra:
- Stabil munkalehetőség egy folyamatosan fejlődő, többgenerációs családi tulajdonú vállalatnál
- Változatos feladatok, szakmai fejlődési lehetőség
- Versenyképes fizetés
- SZÉP Kártya juttatás
- Jelenléti bónusz
- Havi 6 nap home office lehetőség próbaidőt követően
- Munkába járás támogatása (30,-Ft/km)
Amennyiben szeretnél vevőszolgálati csapatunkhoz csatlakozni és érdekes számodra a lehetőség, arra kérünk, hogy fényképes szakmai önéletrajzodat juttasd el nekünk a karrier@bfbplus.hu e-mail címre.